Logitech zmenil logo aj celkový vizuál

Redizajn značky Logitech priniesol nové logo, korporátnu identitu aj vizuál spotov. Zmena nastáva v čase, kedy sa Logitechu skutočne darí a pripravuje celkom nové kategórie produktov.   Oficiálne vyjadrenie spoločnosti Logitech: Spoločnosť Logitech (SIX: LOGN) (NASDAQ: LOGI) dnes odhalila najväčšiu transformáciu svojej značky v histórii. Aj keď je Logitech technologická spoločnosť, do centra pozornosti teraz […]

Redizajn značky Logitech priniesol nové logo, korporátnu identitu aj vizuál spotov. Zmena nastáva v čase, kedy sa Logitechu skutočne darí a pripravuje celkom nové kategórie produktov.

 

Oficiálne vyjadrenie spoločnosti Logitech:

Spoločnosť Logitech (SIX: LOGN) (NASDAQ: LOGI) dnes odhalila najväčšiu transformáciu svojej značky v histórii. Aj keď je Logitech technologická spoločnosť, do centra pozornosti teraz vkladá zásadný dôraz na dizajn. Spoločnosť vytvorila portfólio produktov, ktoré prekračujú rámec počítačových periférií a nachádzajú svoje miesto v každodennom živote ľudí. To sa odráža v novom sebavyjadrení spoločnosti, v novom farbistom prístupe a modernizovanom logu. Nové produkty dokonca uvidíte pod novou značkou: Logi.

 

Spoločnosť Logitech na pretvorení svoje tváre interne pracuje už od roku 2013, kedy sa veci začali posúvať dopredu ako vo firemnej kultúre, tak aj prostredníctvom inovácií produktov. Viditeľným prejavom týchto zmien sú jej najnovšie produkty a tento posun súčasne prináša nový život aj do identity samotnej značky. Môžete očakávať odvážne farby a prosté formy dizajnu, ktoré sa budú objavovať na webových stránkach Logitech.com, sociálnych médiách, obaloch a reklamných materiáloch v obchodoch počas nasledujúceho roka.

 

„Pri hľadaní novej tváre Logitech sme vytvorili produkty, pri ktorých sme sa snažili o spojenie vyspelých technológií s elegantným dizajnom, aby sme vám priniesli úžasné chvíle pri ich používaní,“ povedal Bracken Darrell, prezident a CEO spoločnosti Logitech. „Vybudovali sme team najlepších a najšpičkovejších dizajnérov, ktorý ako hlavný dizajnér vedie Alastair Curtis. Dizajn staviame do stredobodu všetkého, čo robíme. Náš prístup k dizajnu presahuje klasické definície. Dizajn je pre nás kombináciou pokročilej technológie, obchodnej stratégie a spotrebiteľských postrehy. Naše produkty urazili dlhú cestu, a teraz je na čase, aby sa dopredu posunula aj samotná značka.“

 

Ako súčasť prerodu značky uvidíte nové označenie Logi na vybraných produktoch v súčasných kategóriách a očakávať môžete aj určité zmeny a niekoľko prekvapení v nových kategóriách.

„Spoločnosť Logitech prešla ohromnými zmenami a preto sme vytvorili identitu, ktorá vyjadruje kto sme dnes a kam smerujeme,“ povedal Alastair Curtis, vedúci dizajnér spoločnosti Logitech. „So zmenou spoločnosti sa v rovnakom rozsahu teraz mení aj samotná značka.“

 

Nové logo Logitech (2015)

Nové logo Logitech (2015)

Nové logo Logitech (2015)

Nové logo Logitech (2015)

Nové logo Logitech (2015)

Nové logo Logitech (2015)

 

 

Čítajte aj ďalšie podobné články:

Essen International: Gant bolo potrebné modernizovať, jeho zákazníci starli

O rebranding odevnej značky GANT sa postarala švédska spoločnosť Essen International. Firma s centrálou v Štokholme prezradila viac o tom, prečo pre klienta pripravila tak radikálny rebranding, aký mal klient problém a s akými ambíciami uvádza medzinárodnú kampaň „They changed the world. Not the shirt“. Problém Odevná značka Gant existuje od roku 1949, kedy bola založená […]

20. novembra 2015

Korporátny dizajn pre FoxTop od Lukáša Vanča z Bratislavy

FoxTop je spoločnosť, ktorá prevádzkuje internetový obchod. Oficiálna webstránka tejto spoločnosti možno nepatrí medzi najkvalitnejšie a poskytuje iba základnú informáciu o firme, na korporátnom dizajne tejto firmy si ale dal Lukáš Vančo záležať. Vytvoril logo, stanovil základné farby, preferovaný font, spracoval vizitky a hlavičky dokumentov.   Portfólio slovenského grafika a dizajnéra Lukáša Vanča nájdete aj […]

10. novembra 2015

Branding pre MOE od slovenského štúdia Dve Lamy

MOE je slovenská odevná značka, ktorá vyrába a predáva užší sortiment oblečenia pre deti – capačky a podkolienky. Práve podkolienky sa stali ústredným motívom práce Dvoch Lám, ktoré pre klienta pripravili pôsobivý vizuál. Branding značky MOE sa vydaril na výbornú a nižšie si môžete pozrieť výsledok.   Portfólio štúdia Dve Lamy je skutočne pekné a zaslúži si […]

20. októbra 2015

Grafik Michal Slovák: Dobrý dizajn by mal prežiť dobu

Slovenskí umelci sú vo svete známi, žiadaní a majú významný vplyv na rozširovaní trendov do moderného sveta. Za umelcov môžeme bez diskusie pokladať aj grafikov, pretože bez kreativity, expresívnosti a osobnej snahy o stvárnenie vlastných predstáv by nemohli vykonávať svoju prácu. 3Digital.sk bude v sekcii Rozhovory okrem iných predstavovať aj skvelých slovenských grafikov a dizajnérov, […]

3. februára 2015

Flat pre právnický web? Aj to je možné – Divorce Expert

Flat, minimalizmus a 2D grafika sú trendové, avšak pre seriózne a konzervatívne spoločnosti je stále atraktívnejší jednoduchý vzhľad tradičnejších koncepcií. Konzervatívny klient skrátka očakáva konzervatívne riešenia, nie aktuálne trendové webdizajny alebo dokonca formy komunikácie.   Na Behance predstavili autori Artem Osetrov a Daria Zhukova (Rusko) projekt Divorce Expert, ktorý dáva aj inak konzervatívnemu klientovi modernejší 2D look. […]

1. februára 2015

Najnovšie

Tlač pre biznis

Xerox vylepšil tlačiareň iGen 5 o tlač fluorescenčnej farby na extra dlhý arch XLS

Xerox zdokonaľuje vlastnosti tlačového stroja Xerox iGen 5 o žltú fluorescenčnú farbu a extra dlhý arch XLS.

14. októbra 2019

Tlačová konferencia

Vznikol nový IT holding Aricoma Group a hneď je najväčší. Vyniká stratégiou nezávislosti

Aricoma Group je síce nový holding, firmy v jeho portfóliu však majú bohatú históriu a na konte úspešné príbehy. Zo startupov sa stali IT firmy s tržbami v desiatkach a stovkách miliónoch eur.

19. septembra 2019

Budúcnosť je v atramente

Epson posilňuje externý predaj atramentových tlačových hláv PrecisionCore a MACH

Atramentová tlač je v priemyselnom sektore rovnako výhodná ako v tom komerčnom.

17. mája 2019

Canon podporuje mladých

Canon vyberie 200 študentov z celej Európy, poskytne im exkluzívne vzdelanie

Visa pour l’Image poskytuje fotografickej komunite bezkonkurenčné možnosti výmeny kreatívnych nápadov a účasť na profesionálnych seminároch

8. apríla 2019

Samsung má chladničku so vstavaným tabletom a hlasovým ovládaním

Moderné chladničky vedia odpovedať na vaše otázky a majú displej väčší ako váš pracovný tablet.

10. januára 2019

Výber pozadí pre váš iPhone a Android #22

Výber pozadí vo vysokom rozlíšení

7. januára 2019

Toto je jedna z najväčších fotiek sveta: 25 gigapixelový záber Šanghaja

Môžete sa pozrieť na veľké mesto z vtáčej perspektívy a priblížiť na každú jednu osobu zvlášť.

7. januára 2019

Ako neprísť o peniaze počas Vianoc? Kaspersky Lab zverejnil nepriaznivé zistenia a pridáva odporúčania

Väčšina ľudí si je vedomá finančných kybernetických hrozieb, až tretina ľudí má skúsenosť s tým, že ich citlivé finančné údaje skončili v nesprávnych rukách.

20. decembra 2018

Mitsubishi Outlander PHEV získal prvé miesto v kategórii alternatívnych pohonov

Zatiaľ čo model Eclipse Cross v uplynulých niekoľkých týždňoch pozbieral slušnú zbierku ocenení a prejavov uznania, jeho väčší súrodenec Outlander PHEV zapĺňa poličku svojimi vlastnými trofejami, medzi ktoré pribudlo okrem iných aj ocenenie od čitateľov nemeckého magazínu OFF ROAD, ktorí svojím hlasovaním v tohtoročnej ankete zaradili Outlander PHEV na prvé miesto v kategórii“ alternatívnych pohonov „. […]

10. decembra 2018

Dobre sa pozrite, toto je prvý skladací mobil na svete. Stojí toľko čo iPhone.

Čo tam po výreze v displeji, TOTO je skutočná revolúcia!

7. novembra 2018

Odporúčané

TEST

TEST/RECENZIA

Sony Xperia 1: Jedným slovom úžasný

Sony Xperia 1 nás dostala svojím displejom, vodotesným telom a skvelými kamerami. Pozrite si reálne fotografie bez úprav.

18. septembra 2019
TEST

Atrament na celé roky v cene

Test tlačiarne Epson L3110 Eco Tank: Rozumný kompromis s výbornými výsledkami

Pokračujeme v testoch multifunkčných tlačiarní. Epson L3110 je cenovo výhodné zariadenie, ktoré nás dokázalo osloviť.

16. augusta 2019
TEST

Redakčný test

Niceboy RAZE 2 Vertigo: vodotesný bluetooth reproduktor s extra hlasným zvukom

Bezdrôtový reproduktor od značky Niceboy je jedným z najzaujímavejších produktov u nás v redakcii. Na prvý pohľad vyzerá skôr jednoducho, ale práve v tom spočíva jeho schopnosť prekvapiť.

14. augusta 2019

Android Fast Share

Google pracuje na posielaní súborov v štýle Apple AirDrop

Funkcia sa dostane do smartfónov s Androidom čoskoro.

3. júla 2019

Boli sme pri tom

Epson otvoril v Prahe nový showroom, ukázal nám svoju najlepšiu techniku

Značka Epson v stredu 19. júna 2019 slávnostne otvorila svoj showroom vo svojej centrále v Prahe.

26. júna 2019

Z tlačovej konferencie

Boschu sa na Slovensku darí nielen vďaka autopriemyslu. Ukázal nám svoje najnovšie produkty

Mal úspešný rok a chce byť CO2 neutrálny už do konca budúceho roka. Predstavitelia značky nám predstavili portfólio i ročnú bilanciu.

21. júna 2019

EPSON XP-2100 a XP-3100

Epson má nové univerzálne tlačiarne, ktoré tlačia aj z mobilu

Výrobcovi sa podarilo do veľmi kompaktných rozmerov vložiť aj obojstrannú tlač pre formát A4.

18. júna 2019

Fantastické novinky od HP

HP nám predviedlo herný notebook s 2 displejmi a revolučnú laserovú tlačiareň

HP predstavilo celú paletu nových zariadení, ktoré sa môžu pochváliť špičkovými funkciami.

10. júna 2019

Naživo z tlačovky

Slovensko ide učiť ľudí, sa ako sa brániť útokom na internete. ITAS spúšťa projekt kry-sa.sk

Kry-sa.sk nie je len webstránkou, ale osvetovou kampaňou na podporu kybernetickej bezpečnosti.

5. júna 2019

KASPERSKY LAB

Bankové účty sú stále terčom ohrozenia. Počet bankových malvérov stále stúpa.

Bankové účty sú napádané neustále a veľmi sofistikovanými spôsobmi.

31. mája 2019