Za vznietenie Galaxy Note7 môže batéria, uznal Samsung po vlastnom vyšetrovaní. Nové batérie bude testovať 8-krát.

Značka elektroniky Samsung sa k problémom so zapaľujúcimi sa a vybuchujúcimi smartfónmi Galaxy Note7 postavila čelom. V priebehu niekoľkých týždňov od uvedenia produktu na trh podnikala aktívne kroky, ako ho stiahnuť späť a neuškodiť tým svojim zákazníkom. Podarilo sa získať späť viac ako 97 percent všetkých predaných kusov, čo je vzhľadom k súčasnému voľnému trhu […]

Značka elektroniky Samsung sa k problémom so zapaľujúcimi sa a vybuchujúcimi smartfónmi Galaxy Note7 postavila čelom. V priebehu niekoľkých týždňov od uvedenia produktu na trh podnikala aktívne kroky, ako ho stiahnuť späť a neuškodiť tým svojim zákazníkom. Podarilo sa získať späť viac ako 97 percent všetkých predaných kusov, čo je vzhľadom k súčasnému voľnému trhu skoro nemožné. Dnes Samsung zverejnil oficiálne vyhlásenie, v ktorom uvádza výsledky svojho vlastného vyšetrovania, čo sa to vlastne s telefónmi stalo.

 

Vyhlásenie

DJ Koh, prezident divízie Mobile Communications spoločnosti Samsung Electronics zvolal tlačovú konferenciu, na ktorej zverejnil výsledky vyšetrovania incidentov s Galaxy Note7. Spoločnosť Samsung sa spojila s odbornými organizáciami UL, Exponent a TUV Rheinland, a spoločne na tlačovej konferencii prezentovali výsledky svojho vyšetrovania.

Skúmaniu bol podrobený každý aspekt zariadenia Galaxy Note7 vrátane hardvéru, softvéru a súvisiacich procesov, ako je montáž či testovanie kvality a logistiky. V rámci testovania, do ktorého sa zapojilo približne 700 vedcov a inžinierov spoločnosti Samsung, sa analyzovalo viac ako 200 000 kompletne zmontovaných zariadení a viac ako 30 000 batérií.

Vyšetrovanie ukázalo, že príčinou incidentov pri zariadení Galaxy Note7 bola batéria. Samsung prijíma zodpovednosť za zlyhanie a podnikne všetky potrebné kroky, aby sa situácia neopakovala. Spoločnosť prijala nápravné bezpečnostné opatrenia vrátane osembodovej kontroly batérií.

Poučenie z niekoľkých posledných mesiacov sa teraz hlboko odráža v procesoch i kultúre spoločnosti Samsung, ktorá je viac ako inokedy odhodlaná získať späť dôveru zákazníkov prostredníctvom nových inovácií.

 

 

Čítajte aj ďalšie podobné články:

Bez provízií pre maklérov

Česi otvárajú najväčší realitný portál aj na Slovensku, Bezrealitky.sk majú vysoké ambície

22. mája 2019

Google vs Huawei

Huawei je na nové obmedzenia pripravený. Čo to znamená pre majiteľov Huaweiov?

21. mája 2019

Budúcnosť je v atramente

Epson posilňuje externý predaj atramentových tlačových hláv PrecisionCore a MACH

17. mája 2019

Počet kybernetických útokov na priemyselné podniky rastie

29. marca 2018

Toto sú budúce hviezdy slovenského biznisu. Ukázali aj ako podnikať v cestovnom ruchu.

27. marca 2018

Najnovšie

Odporúčané