Toyota využíva Oculus Rift ako autotrenažér

Automobilka Toyota predstavila veľmi zaujímavý spôsob, ako skĺbiť virtuálnu realitu s autotrenažérom. Spojenie týchto technológií má za cieľ naučiť začiatočníka alebo aj menej skúseného vodiča orientovať sa v premávke a správne riešiť dopravné situácie. Rozmýšľam však nad tým, prečo názov projektu obsahuje číslo 365 a nie 360, ktoré by bolo vhodnejšie v súvislosti s virtuálnou… Prečítať celé
Informácie o tomto príspevku

Vydané 18. januára 2015
Zverejnil
Zdroj témy:
Titulná fotografia:

Obsahuje tieto témy: , , , , ,

Erik Stríž je recenzentom produktov všetkého druhu. Testuje autá pre auto motor a šport a elektroniku pre 3Digital.sk.

Podporíte distribúciu tohto obsahu?

Automobilka Toyota predstavila veľmi zaujímavý spôsob, ako skĺbiť virtuálnu realitu s autotrenažérom. Spojenie týchto technológií má za cieľ naučiť začiatočníka alebo aj menej skúseného vodiča orientovať sa v premávke a správne riešiť dopravné situácie. Rozmýšľam však nad tým, prečo názov projektu obsahuje číslo 365 a nie 360, ktoré by bolo vhodnejšie v súvislosti s virtuálnou realitou. Zjavne chcú v Toyote, aby sa tento trenažér využíval na dennej báze a prakticky bez obmedzení.

 

Toyota takto svojím projektom TeenDrive365 vytvorila platformu, ktorá konečne dáva konceptu virtuálnej reality význam aj v inej, ako len hernej oblasti. Aj toto je v podstate iba taká hra, ale s cieľom učiť.

 

Bolo by však veľmi zaujímavé takéto čosi využiť v spojení s nejakou prepracovanou závodnou hrou. Vidím to tak, že práve toto je budúcnosť inak nezmyselných volantov pripojiteľných k počítaču a všetkých tých okulusov.

 

Informácie o tomto príspevku

Vydané 18. januára 2015
Zverejnil
Zdroj témy:
Titulná fotografia:

Obsahuje tieto témy: , , , , ,

Pomôžte nám zdieľať tento obsah

Pokračujte na ďalší príspevok »



Závislosť na internete dokáže zničiť človeku život mnohorakými spôsobmi

  • Používanie technológií na rozhovor s kamarátmi, počúvanie hudby, objavovanie nových záujmov a dokonca ani hranie hier s mierou závislosť na internete nespôsobí.
  • Ak má dieťa dostatok času na všetky ostatné bežné činnosti. Napriek tomu je závislosť na internete veľkou hrozbou aj pre deti a mladých, ktorí trávia online oveľa viac času ako dospelí.
  • Aj o tom sa dozvedeli študenti Detskej univerzity na workshopoch v spoločnosti Lenovo.
  • Za tento fakt vďačíme sociálnym sieťam a produktom, ktoré nabádajú spotrebiteľov nosiť si internet so sebou vo forme smartfónov, notebookov a tabletov.

    Budúcnosť softvérového dizajnu

  • V dnešnej dobe sa stal svet neporovnateľne menším a bežný zákazník neporovnateľne počítačovo zručnejším, než pred desiatimi rokmi.
  • Myslíte si, že za týmito vynálezmi stoja nadnárodné korporácie a ich riešenia stoja hromady peňazí? Možno budete veľmi prekvapení, že pravdou je presný opak.

    Moderné technológie a filantropia idú ruka v ruke

  • Funkčné protézy končatín pre deti z celého sveta z 3D tlačiarne, stavba domov z veľkých legových kociek a exoskeletony, ktoré ponúkajú možnosť chôdze aj pre ochrnutých.