Spoločnosť Toyota Central Europe (TCE) rozširuje svoje pôsobenie
Spoločnosť TCE sídli v maďarskej Budapešti. Obchodné aktivity sa v týchto krajinách začali 1. januára 2015. Projekt je súčasťou procesu reorganizácie, ktorý spoločnosť Toyota Motor Europe ohlásila koncom marca minulého roka. Prezidentom spoločnosti TCE sa stal Šingo Kato, ktorý predtým pôsobil ako prezident spoločnosti Toyota Motor Czech a Toyota Motor Hungary. V rovnaký deň začali svoju činnosť v regióne… Prečítať celé
Vydané 13. januára 2015
Zverejnil 3DIGITAL
Zdroj témy:
Titulná fotografia:
Obsahuje tieto témy: Biznis, Tlačová správa, Toyota
Podporíte distribúciu tohto obsahu?
-
Spoločnosť TCE sídli v maďarskej Budapešti.
-
Obchodné aktivity sa v týchto krajinách začali 1. januára 2015. Projekt je súčasťou procesu reorganizácie, ktorý spoločnosť Toyota Motor Europe ohlásila koncom marca minulého roka.
-
Prezidentom spoločnosti TCE sa stal Šingo Kato, ktorý predtým pôsobil ako prezident spoločnosti Toyota Motor Czech a Toyota Motor Hungary.
-
V rovnaký deň začali svoju činnosť v regióne strednej Európy aj tri pobočky spoločnosti TCE, ktoré v každej krajine fungujú samostatne (CZ, HU, SK).
Novozaložená spoločnosť Toyota Central Europe (TCE) so sídlom v Budapešti v Maďarsku začala 1. januára 2015 spravovať obchodné aktivity značiek Toyota a Lexus v regióne strednej Európy. V rovnaký deň začali v tomto regióne svoju činnosť aj tri pobočky spoločnosti TCE, ktoré pracujú samostatne v Českej republike, Maďarsku a na Slovensku.
Začiatok podnikateľských aktivít spoločnosti TCE v krajinách strednej Európy je súčasťou procesu reorganizácie, ktorú koncom marca minulého roka oznámila európska centrála spoločnosti Toyota Motor Europe so sídlom v Bruseli.
Šingo Kato má 20-ročnú prax s prevádzkou spoločnosti Toyota v Európe. Predtým pôsobil ako prezident spoločností Toyota Motor Czech a Toyota Motor Hungary a bol vymenovaný za prezidenta spoločnosti TCE.
Na pozíciu viceprezidenta spoločnosti TCE nastúpi Alain Dujardyn, ktorý získal výborné skúsenosti pri práci na rôznych významných pozíciách v bruselskom sídle spoločnosti Toyota Motor Europe a rovnako aj v iných európskych pobočkách spoločnosti Toyota.
Do top manažmentu spoločnosti TCE patrí aj päť novovymenovaných riaditeľov, zodpovedných za jednotlivé kľúčové oblasti:
Alessandro Massimino – riaditeľ, predaj a marketing TCE.
Prichádza zo spoločnosti Toyota Motor Europe, kde posledných 8 rokov pôsobil na rôznych pozíciách v rámci popredajných služieb, prevádzky predaja a v oblasti produktového manažmentu.
Richárd László – riaditeľ, Toyota Central Europe Hungary (TCE-HU).
Momentálne pracuje ako obchodný a marketingový riaditeľ maďarskej pobočky, kde počas posledných 15 rokov pôsobil na rôznych pozíciách v rámci predaja a marketingu.
Martin Peleška – riaditeľ, Toyota Central Europe Czech (TCECZ)
Od roku 2006 bol zodpovedný za mnoho aktivít spoločnosti Toyota Motor Czech v oblasti predaja a marketingu vrátane 3-ročnej medzinárodnej skúsenosti v centrále Toyota Motor Europe v Bruseli. Doposiaľ zastával pozíciu obchodného a marketingového riaditeľa spoločnosti Toyota Motor Czech.
Pavel Zákora – riaditeľ, Toyota Central Europe Slovakia (TCESK)
Pre spoločnosť Toyota pracuje už 15 rokov a bohaté skúsenosti získal predovšetkým na niekoľkých rôznych pozíciách v oblasti predaje a marketingu v spoločnosti Toyota Motor Czech.)
Roman Mäsiar – riaditeľ, popredajné služby TCE, bývalý generálny riaditeľ popredajných služieb spoločnosti Toyota Motor Czech s viac než 20-ročnými skúsenosťami s prácou v spoločnosti Toyota.
Nové silné pobočky v Českej republike, Maďarsku a na Slovensku budú mať úlohu „miesta prvého kontaktu“ a budú sa zameriavať najmä na podporu siete autorizovaných partnerov značiek Toyota a Lexus a rovnako aj všetkých zákazníkov v danej krajine.
Hlavným cieľom reorganizácie podnikateľskej činnosti spoločnosti Toyoty v krajinách strednej Európy je zvýšiť efektivitu prevádzky a jednotlivých procesov, ktoré sú spoločné vo všetkých troch uvedených krajinách. Centralizáciou do maďarského sídla spoločnosti TCE sa súčasne bude podporovať synergia týchto pobočiek.
Cieľom všetkých týchto aktivít je posilnenie imidžu značiek Toyota a Lexus a ich postavenia na trhu v jednotlivých krajinách strednej Európy, čo predstavuje potenciálny trh pre približne 400 000 nových vozidiel ročne.
Spoločnosť TCE očakáva, že v roku 2015 v rámci regiónu strednej Európy (CZ, HU, SK) predá takmer 12 400 vozidiel značiek Toyota a Lexus.
Vydané 13. januára 2015
Zverejnil 3DIGITAL
Zdroj témy:
Titulná fotografia:
Obsahuje tieto témy: Biznis, Tlačová správa, Toyota