Marek Sojak o G Flex 2 a svojom pôsobení v LG CZ&SK

Minulý týždeň sme priniesli informáciu o pripravovanom uvedení smartfónu LG G Flex 2 na slovenský trh. Predstavitelia LG vo svojom showroome v nákupnom centre Bory Mall v Bratislave predstavili samotný produkt pred vybranými novinármi. Túto príležitosť som využil na to, aby o samotnom produkte, jeho marketingu a marketingu ako takom pár slov povedal Marek Sojak, nový […]

Autor
Dátum zverejnenia 17. februára 2015
Obsahuje nasledovné témy , , ,

Minulý týždeň sme priniesli informáciu o pripravovanom uvedení smartfónu LG G Flex 2 na slovenský trh. Predstavitelia LG vo svojom showroome v nákupnom centre Bory Mall v Bratislave predstavili samotný produkt pred vybranými novinármi. Túto príležitosť som využil na to, aby o samotnom produkte, jeho marketingu a marketingu ako takom pár slov povedal Marek Sojak, nový šéf marketingu a PR pre Slovensko a ČR. Pred Sojakom zastávali túto pozíciu Andrea De Sousa a Martin Malý.

 

Marek Sojak pri prezentácii produktu G Flex 2 v Bory Mall Bratislava

Marek Sojak pri prezentácii produktu G Flex 2 v Bory Mall Bratislava

 

Pán Sojak, viete prosím upresniť cenu a dostupnosť nového G Flex 2?
LG G Flex 2 bude na slovenskom trhu dostupný v priebehu marca, presný termín závisí na dostupnosti dopravy a odporúčaná predajná cena bude 639 euro vrátane DPH.

 

Bude aj v ponuke operátorov?
Áno, primárne bude v ponuke všetkých troch operátorov a v druhej vlne predaja sa dostane na voľný trh.

 

Vieme dnes povedať, aké budú ceny produktu u operátorov, prípadne s akými paušálmi sa bude ponúkať?
Tieto informácie ešte nemáme.

 

Čo sa týka samotného produktu, je technológia obrazu inovatívna v porovnaní s prvou generáciou?
Ten posun je niekoľkonásobný. V prvom rade je ako displej použitý zobrazovací panel P-OLED a je Full HD, takže je to nádherný, do najmenšieho detailu vykreslený obraz. A zároveň, čo sa týka priamo používateľskej skúsenosti a ergonómie, telefón je mierne zmenšený. G Flex 2 je 5,5-palcový, teda lepšie sedí do ruky. Mne teda určite áno. Všeobecne je tento generačný posun v ergonómii veľký.

 

LG G Flex 2 3DIGITAL.SK RECENZIA INFO CENA  (2)

 

V prezentácii zaznela fráza „Má ikonický tvar s veľa unikátnymi technológiami“. Tieto unikátne technológie už potom nezazneli, viete aspoň niektoré z nich vymenovať?
Zdôraznil by som Full HD displej, zadný samoopravovací kryt, rýchle nabíjanie batérie je veľmi zaujímavá funkcia a osemjadrový procesor má jednoznačný vplyv na rýchlosť. Samoopravovací kryt už bol aj v prvej generácii, ale teraz sa opravuje rýchlejšie.

 

V predchádzajcej generácii bol displej založený na inej technológii, ako P-OLED?
Technológia je rovnaká, ale rozlíšenie sa zmenilo. Prvá generácia mala HD displej, dnes tu máme Full HD.

 

Generačných rozdielov je určite dostatok, ale z pohľadu používateľa možno nie sú tak zásadné. Akú má teraz zákazník motiváciu kúpiť si nový drahší model a nerozhodnúť sa pre dopredaj prvej generácie?
Ja tu teraz prvý G Flex nemám, ale keby ste ich držali v ruke, ale ľudovo povedané v otázke, ktorý lepšie sadne do ruky, je druhá generácia posunom vpred. 5,5 palcová uhlopriečka s Full HD je unikátna, rýchlosť a kvalita zobrazenia oslovuje náročných zákazníkov, takzvaných early adopters. Chcú mať prví nové veci na trhu, ale už samotný tvar telefónu ich osloví.

V rámci globálneho uvedenia na trh na CES v Spojených štátoch je po tomto telefóne veľký dopyt. Jednak vďaka jeho technologickej konfigurácii, jednak pre 5,5 palcové Full HD. Vidíme teda, že sa v iných krajinách predáva veľmi dobre, zrejme je to teda dobrý kúsok za skvelú cenu, za ktorú ho uvádzame na trh. Za prvú generáciu sme mali tú cenu o niečo vyššiu.

 

V súvislosti so zakriveným displejom, vyvíja LG nejaké špeciálne aplikácie, ktoré zvýhodňujú túto dispozíciu?
Túto informáciu nemôžem ani potvrdiť ani vyvrátiť, ale LG sa v rámci divízie mobilných telefónov venuje aj aplikáciám a doplnkom. Cieľom je, aby ten telefón nebol iba telefónom samotným, ale mal aj podporu napríklad pre G Watch – na to máme divíziu, ktorá intenzívne pracuje na prepájaní týchto produktov, prípadne na prepájaní telefónov so smarthome.

 

Bude na G Flex 2 uvedená kampaň na Slovensku?
Primárne plánujeme komunikovať s operátormi a cez naše vlastné komunikačné kanály. Masmediálna kampaň sa ale nepripravuje, ak hovoríme o inzercii v televízii a v online, tam kampaň neplánujeme.

 

Teda nebude mať produkt ani ambasádora?
Nemáme to ešte rozhodnuté, je to informácia, s ktorou ešte pracujeme. Defacto konečné stanovisko ešte nemáme.

 

Posledná vec, ktorá ma zaujíma, súvisí s vaším nástupom do pozície marketingového šéfa v LG pre Slovenskú a Českú republiku. Nahradili ste Andreu De Sousu, plánujete nejaké výraznejšie zmeny v tejto súvislosti, máte v záujme zanechať svoju stopu na celkovej propagácii značky?

S LG mám skúsenosti už tretí rok a pozícia, na ktorú som nastúpil, je primárne o korporátnej komunikácii. Zmena je v tom, že v rámci posledných dvoch-troch rokov dozadu LG komunikovalo primárne produkty, marketing bol focusovaný na uvádzanie nových produktov na trh, napríklad nového Titanu (mimochodom veľmi úspešný produkt, veľmi dobre sa predáva), OLED televízorov, Full HD televízorov, G2, G3, G Flex… vždy to bolo hlavne o určitých divíziach, konkrétne minulý rok bola veľmi zaujímavá inovácia vysávač Home Bot. Ja teda nie som zodpovedný za žiadnu konkrétnu divíziu, ako je napríklad Veronika Knollová zodpovedná za mobily, ja chcem značku držať ako celok. To znamená, že celý ten, nazvime to smarthome, ale defacto všetko od kuchyne po čiernu techniku, čo môže ľuďom zjednodušiť život.

Kam sa chceme posúvať a začali sme Českou republikou, je korporátny sponzoring. Novinári dnes dostali pozvanie na Davis Cup, Česká republika verzus Austrália. To je jeden z tých krokov, dlhodobej spolupráce na vizibilite značky ako takej, teda že to nie je podporené produktom. To je v LG veľká novinka, pretože dozadu boli všetky komunikácie postavené na konkrétnych produktoch, teraz to už bude brand ako taký.

Partnerstvo s českým tenisovým tímom (Fed Cup a Davis Cup) je na dva roky. Je to jedna z platforiem, ktorá sa využíva globálne, napríklad v Nemecku LG dlhodobo podporuje futbalový tím, predtým to bolo partnerstvo s formulou. Je to ale u nás nová vec v porovnaní s tým, čo robila Andrea De Sousa, ale popravde nesúvisí to celkom s mojím nástupom, je to vyslovene zmena štruktúry vo firme. Defacto, moja pozícia je nová.

 

 

Ďakujeme za poskytnutie rozhovoru a prajeme veľa pracovných úspechov na novej pozícii.

 

Viac o smartfóne LG G Flex 2 nájdete v našom článku:
LG dnes predviedlo ohybný G Flex 2 a nové logo, do predaja príde v marci

 

LG G Flex 2 3DIGITAL.SK RECENZIA INFO CENA  (3)

 

 

Čítajte aj ďalšie podobné články:

Tlačová konferencia

Vznikol nový IT holding Aricoma Group a hneď je najväčší. Vyniká stratégiou nezávislosti

Aricoma Group je síce nový holding, firmy v jeho portfóliu však majú bohatú históriu a na konte úspešné príbehy. Zo startupov sa stali IT firmy s tržbami v desiatkach a stovkách miliónoch eur.

19. septembra 2019

Bez provízií pre maklérov

Česi otvárajú najväčší realitný portál aj na Slovensku, Bezrealitky.sk majú vysoké ambície

Realitky majú zákaz kontaktovať majiteľov nehnuteľností.

22. mája 2019

Google vs Huawei

Huawei je na nové obmedzenia pripravený. Čo to znamená pre majiteľov Huaweiov?

Lobby proti čínskemu výrobcovi medzičasom nadobudla nečakane veľké rozmery.

21. mája 2019

Budúcnosť je v atramente

Epson posilňuje externý predaj atramentových tlačových hláv PrecisionCore a MACH

Atramentová tlač je v priemyselnom sektore rovnako výhodná ako v tom komerčnom.

17. mája 2019

Počet kybernetických útokov na priemyselné podniky rastie

Počet útokov na priemyselné podniky a systémy priemyselnej kontroly a automatizácie dramaticky rastie. K najviac postihnutým patrí energetický sektor a strojárenstvo, kde bolo v druhom polroku 2017 zacielených ďaleko viac kybernetických hrozieb, než v iných odvetviach. Vyplýva to zo štatistík špecializovaného výskumného tímu ICS CERT spoločnosti Kaspersky Lab. Odborníci tiež zistili, že od septembra minulého roku razantne vzrástol aj počet miningových […]

29. marca 2018

Najnovšie

TEST

Test | Recenzia

Epson EF-100W: Ľahký laserový projektor pre malé izby aj veľké konferencie

Veľa muziky za veľa peňazí alebo zlatý štandard pre laserové projektory?

13. decembra 2019

Tlačová konferencia

Nový IQOS 3 DUO sa už predáva, boli sme pri jeho predstavení novinárom

IQOS nemá nič spoločné s kauzami okolo elektronických cigariet. Najnovší IQOS 3 DUO prichádza v ideálnom čase.

27. novembra 2019

Reklama

Online marketing a PPC reklama. Prečo existujú špecialisti, keď si môžete základ spraviť sami?

Vyznať sa v online reklame nie je záležitosť na jeden večer. Základné reklamy si síce spravíte aj bez špičkových znalostí, ale keď chcete ušetriť, lepšie bude zavolať si na pomoc odborníkov z dakoda.online.

10. novembra 2019

Tlač pre biznis

Xerox vylepšil tlačiareň iGen 5 o tlač fluorescenčnej farby na extra dlhý arch XLS

Xerox zdokonaľuje vlastnosti tlačového stroja Xerox iGen 5 o žltú fluorescenčnú farbu a extra dlhý arch XLS.

14. októbra 2019

Reklama

Hľadáte grafika pre malý či veľký projekt? Nájdite ho moderne a lacno cez dakoda.online

Nezáleží na tom, či grafika potrebujete pre návrh plagátov, webstránky alebo zalamovanie celého časopisu. Inovatívny systém vyhľadávania grafických služieb v Dakoda.online vám v priebehu niekoľkých minút vytvorí ponuku na mieru – a najmä s dôrazom na férovú cenu.

10. októbra 2019

Tlačová konferencia

Vznikol nový IT holding Aricoma Group a hneď je najväčší. Vyniká stratégiou nezávislosti

Aricoma Group je síce nový holding, firmy v jeho portfóliu však majú bohatú históriu a na konte úspešné príbehy. Zo startupov sa stali IT firmy s tržbami v desiatkach a stovkách miliónoch eur.

19. septembra 2019

Reklama

Mobilné a webové aplikácie sú pre niektoré firmy nutnosť, ale ako nájsť dodávateľa? dakoda.online mení pravidlá trhu

Prečo by ste mali zvažovať vlastnú webovú alebo mobilnú aplikáciu? A kde nájsť spoľahlivých špecialistov, ktorí ich vyhotovia? Odpovedá dakoda.online.

10. septembra 2019

Budúcnosť je v atramente

Epson posilňuje externý predaj atramentových tlačových hláv PrecisionCore a MACH

Atramentová tlač je v priemyselnom sektore rovnako výhodná ako v tom komerčnom.

17. mája 2019

Canon podporuje mladých

Canon vyberie 200 študentov z celej Európy, poskytne im exkluzívne vzdelanie

Visa pour l’Image poskytuje fotografickej komunite bezkonkurenčné možnosti výmeny kreatívnych nápadov a účasť na profesionálnych seminároch

8. apríla 2019

Samsung má chladničku so vstavaným tabletom a hlasovým ovládaním

Moderné chladničky vedia odpovedať na vaše otázky a majú displej väčší ako váš pracovný tablet.

10. januára 2019

Odporúčané

Tlačová konferencia

Prenosná tlačiareň i supertenké notebooky. HP nám ukázalo svoje najlepšie novinky.

HP nám predviedol svoje najnovšie a najlepšie produkty pre oblasti tlačiarní, monitorov a notebookov. Popri tom značka zdôraznila svoj apel na ekológiu a recykláciu.

9. decembra 2019
TEST

TEST/RECENZIA

Sony Xperia 1: Jedným slovom úžasný

Sony Xperia 1 nás dostala svojím displejom, vodotesným telom a skvelými kamerami. Pozrite si reálne fotografie bez úprav.

18. septembra 2019
TEST

Atrament na celé roky v cene

Test tlačiarne Epson L3110 Eco Tank: Rozumný kompromis s výbornými výsledkami

Pokračujeme v testoch multifunkčných tlačiarní. Epson L3110 je cenovo výhodné zariadenie, ktoré nás dokázalo osloviť.

16. augusta 2019
TEST

Redakčný test

Niceboy RAZE 2 Vertigo: vodotesný bluetooth reproduktor s extra hlasným zvukom

Bezdrôtový reproduktor od značky Niceboy je jedným z najzaujímavejších produktov u nás v redakcii. Na prvý pohľad vyzerá skôr jednoducho, ale práve v tom spočíva jeho schopnosť prekvapiť.

14. augusta 2019

Android Fast Share

Google pracuje na posielaní súborov v štýle Apple AirDrop

Funkcia sa dostane do smartfónov s Androidom čoskoro.

3. júla 2019

Boli sme pri tom

Epson otvoril v Prahe nový showroom, ukázal nám svoju najlepšiu techniku

Značka Epson v stredu 19. júna 2019 slávnostne otvorila svoj showroom vo svojej centrále v Prahe.

26. júna 2019

Z tlačovej konferencie

Boschu sa na Slovensku darí nielen vďaka autopriemyslu. Ukázal nám svoje najnovšie produkty

Mal úspešný rok a chce byť CO2 neutrálny už do konca budúceho roka. Predstavitelia značky nám predstavili portfólio i ročnú bilanciu.

21. júna 2019

EPSON XP-2100 a XP-3100

Epson má nové univerzálne tlačiarne, ktoré tlačia aj z mobilu

Výrobcovi sa podarilo do veľmi kompaktných rozmerov vložiť aj obojstrannú tlač pre formát A4.

18. júna 2019

Fantastické novinky od HP

HP nám predviedlo herný notebook s 2 displejmi a revolučnú laserovú tlačiareň

HP predstavilo celú paletu nových zariadení, ktoré sa môžu pochváliť špičkovými funkciami.

10. júna 2019

Naživo z tlačovky

Slovensko ide učiť ľudí, sa ako sa brániť útokom na internete. ITAS spúšťa projekt kry-sa.sk

Kry-sa.sk nie je len webstránkou, ale osvetovou kampaňou na podporu kybernetickej bezpečnosti.

5. júna 2019