Famózny koncept rebrandingu Samsungu od Andrewa Kima

Andrew Kim sa v lete 2012 dostal do povedomia dizajnérov a grafikov vďaka konceptu rebrandingu Microsoftu. Teraz svoje schopnosti ukázal opäť a predstavil vlastnú víziu nového Samsungu. Súčasný dizajnový manuál a celkový vizuál tohto kórejského giganta sa mu asi zdá zastaralý a ja musím uznať, že pri pohľade na koncept rebrandingu mám takýto pocit takisto…. Prečítať celé
Informácie o tomto príspevku

Vydané 27. októbra 2014
Zverejnil
Zdroj témy:
Titulná fotografia:

Obsahuje tieto témy: , , ,

Erik Stríž je recenzentom produktov všetkého druhu. Testuje autá pre auto motor a šport a elektroniku pre 3Digital.sk.

Podporíte distribúciu tohto obsahu?

Andrew Kim sa v lete 2012 dostal do povedomia dizajnérov a grafikov vďaka konceptu rebrandingu Microsoftu. Teraz svoje schopnosti ukázal opäť a predstavil vlastnú víziu nového Samsungu. Súčasný dizajnový manuál a celkový vizuál tohto kórejského giganta sa mu asi zdá zastaralý a ja musím uznať, že pri pohľade na koncept rebrandingu mám takýto pocit takisto.

 

Famózny koncept rebrandingu Samsungu od Andrewa Kima - 3Digital.skFamózny koncept rebrandingu Samsungu od Andrewa Kima - 3Digital.skFamózny koncept rebrandingu Samsungu od Andrewa Kima - 3Digital.skFamózny koncept rebrandingu Samsungu od Andrewa Kima - 3Digital.skFamózny koncept rebrandingu Samsungu od Andrewa Kima - 3Digital.skFamózny koncept rebrandingu Samsungu od Andrewa Kima - 3Digital.skFamózny koncept rebrandingu Samsungu od Andrewa Kima - 3Digital.skFamózny koncept rebrandingu Samsungu od Andrewa Kima - 3Digital.skFamózny koncept rebrandingu Samsungu od Andrewa Kima - 3Digital.sk

Informácie o tomto príspevku

Vydané 27. októbra 2014
Zverejnil
Zdroj témy:
Titulná fotografia:

Obsahuje tieto témy: , , ,

Pomôžte nám zdieľať tento obsah

Pokračujte na ďalší príspevok »