Famózny koncept rebrandingu Samsungu od Andrewa Kima
Andrew Kim sa v lete 2012 dostal do povedomia dizajnérov a grafikov vďaka konceptu rebrandingu Microsoftu. Teraz svoje schopnosti ukázal opäť a predstavil vlastnú víziu nového Samsungu. Súčasný dizajnový manuál a celkový vizuál tohto kórejského giganta sa mu asi zdá zastaralý a ja musím uznať, že pri pohľade na koncept rebrandingu mám takýto pocit takisto…. Prečítať celé
Informácie o tomto príspevku
Vydané 27. októbra 2014
Zverejnil Erik Stríž
Zdroj témy:
Titulná fotografia:
Obsahuje tieto témy: Brand, Koncept, Rebranding, Samsung
Vydané 27. októbra 2014
Zverejnil Erik Stríž
Zdroj témy:
Titulná fotografia:
Obsahuje tieto témy: Brand, Koncept, Rebranding, Samsung
Erik Stríž
Erik Stríž je recenzentom produktov všetkého druhu. Testuje autá pre auto motor a šport a elektroniku pre 3Digital.sk.
Podporíte distribúciu tohto obsahu?
Andrew Kim sa v lete 2012 dostal do povedomia dizajnérov a grafikov vďaka konceptu rebrandingu Microsoftu. Teraz svoje schopnosti ukázal opäť a predstavil vlastnú víziu nového Samsungu. Súčasný dizajnový manuál a celkový vizuál tohto kórejského giganta sa mu asi zdá zastaralý a ja musím uznať, že pri pohľade na koncept rebrandingu mám takýto pocit takisto.
Informácie o tomto príspevku
Vydané 27. októbra 2014
Zverejnil Erik Stríž
Zdroj témy:
Titulná fotografia:
Obsahuje tieto témy: Brand, Koncept, Rebranding, Samsung
Vydané 27. októbra 2014
Zverejnil Erik Stríž
Zdroj témy:
Titulná fotografia:
Obsahuje tieto témy: Brand, Koncept, Rebranding, Samsung
Klasické telefóny prerobené do moderného dizajnu s veľkým displejom