Elektrické Audi e-Tron Quattro má tri motory s výkonom 370 kW a dojazd 500 km

Koncept elektrického SUV/crossoveru od Audi s názvom e-Tron Quattro nadobudol reálne kontúry na autosalóne vo Frankfurte 2015. Vyzerá pôsobivo, moderne, superluxusne a výrobca vybavil tento kus progresívnou pohonnou jednotkou. Audi e-Tron Quattro má všetky údaje veľmi pôsobivé, nie je to iba o dizajne jeho karosérie. To najpodstatnejšie uvádzam nižšie v bodoch: má tri elektrické motory, jeden… Prečítať celé
Informácie o tomto príspevku

Vydané 18. septembra 2015
Zverejnil
Zdroj témy:
Titulná fotografia:

Obsahuje tieto témy: , , , , ,

Erik Stríž je recenzentom produktov všetkého druhu. Testuje autá pre auto motor a šport a elektroniku pre 3Digital.sk.

Podporíte distribúciu tohto obsahu?

Koncept elektrického SUV/crossoveru od Audi s názvom e-Tron Quattro nadobudol reálne kontúry na autosalóne vo Frankfurte 2015. Vyzerá pôsobivo, moderne, superluxusne a výrobca vybavil tento kus progresívnou pohonnou jednotkou.

Audi e-Tron Quattro má všetky údaje veľmi pôsobivé, nie je to iba o dizajne jeho karosérie. To najpodstatnejšie uvádzam nižšie v bodoch:

  • má tri elektrické motory, jeden vpredu a dva vzadu;
  • súčet výkonov motorov je 370 kW, teda 503 konských síl;
  • maximálny krútiaci moment je až 800 Nm, avšak výrobca neuvádza, ako je rozložený (spoločne zadná+predná náprava alebo iba tá zadná?);
  • na zadnej náprave sa krútiaci moment rozdeľuje elektronicky (Torque Control Manager);
  • koeficient aerodynamického odporu cx iba 0,25 (rovnako ako Mercedes-Benz IAA koncept);
  • 0 – 100 km/h za min. 4,6 sekundy, max. rýchlosť 210 km/h;
  • max. dojazd 500 km;
  • 95 kWh kapacita batérií, rýchle nabíjanie 80% už za 15 minút (rovnako ako Porsche Mission E);
  • indukčné bezdrôtové nabíjanie, 100% nabitie za 50 minút;
  • namiesto spätných bočných zrkadiel má už len kamery;
  • počas jazdy +80 km/h sa mení poloha spojlerov v záujme dosahovania lepšej aerodynamiky;
  • svetlomety využívajú technológie OLED a Audi Matrix s laserom;
  • produkčný model vychádzajúci z konceptu by sa mal dostať do výroby v roku 2018.

 

Audi e-Tron Quattro, koncept 2015 (foto: Audi)

Audi e-Tron Quattro, koncept 2015 (foto: Audi)


Audi e-Tron Quattro, koncept 2015 (foto: Audi)

Audi e-Tron Quattro, koncept 2015 (foto: Audi)


Audi e-Tron Quattro, koncept 2015 (foto: Audi)

Audi e-Tron Quattro, koncept 2015 (foto: Audi)


Audi e-Tron Quattro, koncept 2015 (foto: Audi)

Audi e-Tron Quattro, koncept 2015 (foto: Audi)


Audi e-Tron Quattro, koncept 2015 (foto: Audi)

Audi e-Tron Quattro, koncept 2015 (foto: Audi)


Audi e-Tron Quattro, koncept 2015 (foto: Audi)

Audi e-Tron Quattro, koncept 2015 (foto: Audi)

Informácie o tomto príspevku

Vydané 18. septembra 2015
Zverejnil
Zdroj témy:
Titulná fotografia:

Obsahuje tieto témy: , , , , ,

Pomôžte nám zdieľať tento obsah

Pokračujte na ďalší príspevok »



Závislosť na internete dokáže zničiť človeku život mnohorakými spôsobmi

  • Používanie technológií na rozhovor s kamarátmi, počúvanie hudby, objavovanie nových záujmov a dokonca ani hranie hier s mierou závislosť na internete nespôsobí.
  • Ak má dieťa dostatok času na všetky ostatné bežné činnosti. Napriek tomu je závislosť na internete veľkou hrozbou aj pre deti a mladých, ktorí trávia online oveľa viac času ako dospelí.
  • Aj o tom sa dozvedeli študenti Detskej univerzity na workshopoch v spoločnosti Lenovo.
  • Za tento fakt vďačíme sociálnym sieťam a produktom, ktoré nabádajú spotrebiteľov nosiť si internet so sebou vo forme smartfónov, notebookov a tabletov.

    Budúcnosť softvérového dizajnu

  • V dnešnej dobe sa stal svet neporovnateľne menším a bežný zákazník neporovnateľne počítačovo zručnejším, než pred desiatimi rokmi.
  • Myslíte si, že za týmito vynálezmi stoja nadnárodné korporácie a ich riešenia stoja hromady peňazí? Možno budete veľmi prekvapení, že pravdou je presný opak.

    Moderné technológie a filantropia idú ruka v ruke

  • Funkčné protézy končatín pre deti z celého sveta z 3D tlačiarne, stavba domov z veľkých legových kociek a exoskeletony, ktoré ponúkajú možnosť chôdze aj pre ochrnutých.