Deviaty ročník súťaže ShopRoku od Heureka.sk

Kvalita e-shopov rastie so zákazníkmi, no len tie najlepšie môžu byť ShopRoku. E-shopy sa často dopúšťajú rozličných prehreškov, ktoré im zákazníci ani verejnosť netolerujú. Na druhej strane sú tu internetové obchody, ktoré si vďaka kvalite služieb a tovarov vybudovali skalnú klientelu. Práve tie najkvalitnejšie môžu aj tento rok zabojovať v súťaži ShopRoku, ktorý organizuje portál […]

Kvalita e-shopov rastie so zákazníkmi, no len tie najlepšie môžu byť ShopRoku.

E-shopy sa často dopúšťajú rozličných prehreškov, ktoré im zákazníci ani verejnosť netolerujú. Na druhej strane sú tu internetové obchody, ktoré si vďaka kvalite služieb a tovarov vybudovali skalnú klientelu. Práve tie najkvalitnejšie môžu aj tento rok zabojovať v súťaži ShopRoku, ktorý organizuje portál Heureka.sk.

 

Bratislava 29. januára – Slovenské e-shopy majú za sebou ďalší rekordný rok. Vlani sa v nich minulo najviac peňazí v histórii a Slováci sa naučili nakupovať online pravidelne. To pre e-shopy znamená, že sa zároveň naučili aj správne vyhodnotiť kvalitu e-shopov a hľadajú už len to najlepšie. Pri počte vyše 11-tisíc e-shopov je konkurencia veľká, preto musia mať e-shopy blízko k zákazníkom. ,,Pri výbere tovaru je pre nakupujúcich dôležitá nielen cena a dostupnosť produktu, ale aj jednoduchá orientácia na e-shope. Ak má zákazník hľadať svoj vysnený produkt v množstve kategórií a podkategórií, radšej zo stránky odíde a rozhodne sa hľadať ďalej,“ hovorí Tomáš Braverman z Heureky. Spolu s kvalitne nafoteným tovarom, uvedenou cenou a možnosťou kontaktovať predajcu v prípade otázok alebo jeho spôsobom komunikácie sú dobrým ukazovateľom, že ide o seriózny predaj.

Populárnosť internetového obchodu sa môže odvíjať aj od takých parametrov, ako možnosti dopravy a doručenia tovaru. Indikátorom obľúbenosti a kvality e-shopov môžu byť aj recenzie od zákazníkov na základe uskutočneného nákupu alebo získané ocenenia. Takéto ocenenia udeľuje najkvalitnejším, najpopulárnejším a najzaujímavejším e-shopom aj Heureka v rámci súťaže ShopRoku v týchto troch kategóriách. Deviaty ročník súťaže spozná svojich víťazov už 28. marca 2018.

O víťazoch Ceny Heureky rozhoduje odborná porota zložená z osobností slovenského a českého e- commerce. Kategória je určená pre e-shopy, za ktorými stojí zaujímavý príbeh, majú sociálny presah alebo netradičný koncept. Zákazníci si volia víťazov v sekciách Cena Kvality a Cena Popularity, a to prostredníctvom dotazníkov. „Do Ceny Popularity sa môžu prihlásiť všetky e-shopy, podmienkou pre zapojenie e-shopu do Ceny Kvality je účasť v programe Overené zákazníkmi,“ vysvetľuje Braverman.

Úplné podmienky súťaže sú dostupné na stránkach akcie www.shoproku.sk.

 

O Heureke

Heureka je najväčší nezávislý nákupný radca a porovnávač cien, zahŕňa milióny produktov z tisícok internetových obchodov. Heureka pôsobí na trhu od roku 2007. Snaží sa, aby nakupovanie cez internet bolo čo najjednoduchšie a bezproblémové. Aj preto ponúka niekoľko nástrojov na zjednodušenie nákupov cez e-shopy. Napríklad služba Overené zákazníkmi ukazuje, ktoré obchody sú dôveryhodné, spoľahlivé a bezpečné.

 

 

 

 

Čítajte aj ďalšie podobné články:

Aj tovar z e-shopu môžete reklamovať. Poznáte svoje práva?

19. januára 2016

Heureka zaviedla náhľady 3D modelov produktov

9. októbra 2015

Bezpečnosť online platieb je podľa Heureky vysoká

30. júna 2015

Online platby sú stále obľúbenejšie, tvrdí Heureka

9. júna 2015