Deviaty ročník súťaže ShopRoku od Heureka.sk
Kvalita e-shopov rastie so zákazníkmi, no len tie najlepšie môžu byť ShopRoku. E-shopy sa často dopúšťajú rozličných prehreškov, ktoré im zákazníci ani verejnosť netolerujú. Na druhej strane sú tu internetové obchody, ktoré si vďaka kvalite služieb a tovarov vybudovali skalnú klientelu. Práve tie najkvalitnejšie môžu aj tento rok zabojovať v súťaži ShopRoku, ktorý organizuje portál… Prečítať celé
Vydané 29. januára 2018
Zverejnil Tlačový servis
Zdroj témy:
Titulná fotografia:
Obsahuje tieto témy: Heureka, ShopRoku, ShopRoku2018, Slovensko, Správy, Tlačová správa
Podporíte distribúciu tohto obsahu?
Kvalita e-shopov rastie so zákazníkmi, no len tie najlepšie môžu byť ShopRoku.
E-shopy sa často dopúšťajú rozličných prehreškov, ktoré im zákazníci ani verejnosť netolerujú. Na druhej strane sú tu internetové obchody, ktoré si vďaka kvalite služieb a tovarov vybudovali skalnú klientelu. Práve tie najkvalitnejšie môžu aj tento rok zabojovať v súťaži ShopRoku, ktorý organizuje portál Heureka.sk.
Bratislava 29. januára – Slovenské e-shopy majú za sebou ďalší rekordný rok. Vlani sa v nich minulo najviac peňazí v histórii a Slováci sa naučili nakupovať online pravidelne. To pre e-shopy znamená, že sa zároveň naučili aj správne vyhodnotiť kvalitu e-shopov a hľadajú už len to najlepšie. Pri počte vyše 11-tisíc e-shopov je konkurencia veľká, preto musia mať e-shopy blízko k zákazníkom. ,,Pri výbere tovaru je pre nakupujúcich dôležitá nielen cena a dostupnosť produktu, ale aj jednoduchá orientácia na e-shope. Ak má zákazník hľadať svoj vysnený produkt v množstve kategórií a podkategórií, radšej zo stránky odíde a rozhodne sa hľadať ďalej,“ hovorí Tomáš Braverman z Heureky. Spolu s kvalitne nafoteným tovarom, uvedenou cenou a možnosťou kontaktovať predajcu v prípade otázok alebo jeho spôsobom komunikácie sú dobrým ukazovateľom, že ide o seriózny predaj.
Populárnosť internetového obchodu sa môže odvíjať aj od takých parametrov, ako možnosti dopravy a doručenia tovaru. Indikátorom obľúbenosti a kvality e-shopov môžu byť aj recenzie od zákazníkov na základe uskutočneného nákupu alebo získané ocenenia. Takéto ocenenia udeľuje najkvalitnejším, najpopulárnejším a najzaujímavejším e-shopom aj Heureka v rámci súťaže ShopRoku v týchto troch kategóriách. Deviaty ročník súťaže spozná svojich víťazov už 28. marca 2018.
O víťazoch Ceny Heureky rozhoduje odborná porota zložená z osobností slovenského a českého e- commerce. Kategória je určená pre e-shopy, za ktorými stojí zaujímavý príbeh, majú sociálny presah alebo netradičný koncept. Zákazníci si volia víťazov v sekciách Cena Kvality a Cena Popularity, a to prostredníctvom dotazníkov. „Do Ceny Popularity sa môžu prihlásiť všetky e-shopy, podmienkou pre zapojenie e-shopu do Ceny Kvality je účasť v programe Overené zákazníkmi,“ vysvetľuje Braverman.
Úplné podmienky súťaže sú dostupné na stránkach akcie www.shoproku.sk.
O Heureke
Heureka je najväčší nezávislý nákupný radca a porovnávač cien, zahŕňa milióny produktov z tisícok internetových obchodov. Heureka pôsobí na trhu od roku 2007. Snaží sa, aby nakupovanie cez internet bolo čo najjednoduchšie a bezproblémové. Aj preto ponúka niekoľko nástrojov na zjednodušenie nákupov cez e-shopy. Napríklad služba Overené zákazníkmi ukazuje, ktoré obchody sú dôveryhodné, spoľahlivé a bezpečné.
Vydané 29. januára 2018
Zverejnil Tlačový servis
Zdroj témy:
Titulná fotografia:
Obsahuje tieto témy: Heureka, ShopRoku, ShopRoku2018, Slovensko, Správy, Tlačová správa