Úžasná kampaň na Sonos bez použitia 3D grafiky
Audiotechnika Sonos patrí medzi to najlepšie, čo môžete za svoje peniaze dostať v bežnom komerčnom predaji. Produkty tejto značky sú nielen technicky vyspelé a produkujú skvelý zvuk, vynikajú aj krásnym dizajnom. To sa snažili zdôrazniť tvorcovia jednej z kampaní tejto značky. O kampaň sa postarala spolupráca dvoch agentúr – Serial Cut a Paloma Rincón. Na… Prečítať celé
Vydané 7. decembra 2014
Zverejnil Erik Stríž
Zdroj témy:
Titulná fotografia:
Obsahuje tieto témy: Dizajn, Fotografia, Grafika, Reklama, Sonos, Vizuál
Erik Stríž
Erik Stríž je recenzentom produktov všetkého druhu. Testuje autá pre auto motor a šport a elektroniku pre 3Digital.sk.
Podporíte distribúciu tohto obsahu?
Audiotechnika Sonos patrí medzi to najlepšie, čo môžete za svoje peniaze dostať v bežnom komerčnom predaji. Produkty tejto značky sú nielen technicky vyspelé a produkujú skvelý zvuk, vynikajú aj krásnym dizajnom. To sa snažili zdôrazniť tvorcovia jednej z kampaní tejto značky.
O kampaň sa postarala spolupráca dvoch agentúr – Serial Cut a Paloma Rincón.
Na kampani je najzaujímavejšie to, že sa pri jej tvorbe využívali iba praktické efekty. Teda žiadna 3D grafika, ale skutočné materiály, skutočné tekutiny, farby, textúry a pohyby. To všetko sa v správnu chvíľu zachytilo na fotografiu a až tá prešla editačným procesom. Výsledkom je však úžasný a celkom autentický vizuál.
Dôrazne odporúčam pozrieť si video making of, v ktorom máte možnosť sledovať priebeh tvorby fotografií.
Vydané 7. decembra 2014
Zverejnil Erik Stríž
Zdroj témy:
Titulná fotografia:
Obsahuje tieto témy: Dizajn, Fotografia, Grafika, Reklama, Sonos, Vizuál