Telekom launchuje európsku kampaň s impozantným vizuálom
Deutche Telekom sa chce stať v Európe lídrom v poskytovaní telekomunikačných služieb a tomuto zámeru prispôsobuje aj svoje reklamné kampane. Tá najnovšia je mimoriadne pôsobivá nielen kreatívou, ale aj samotným vizuálom. Má takmer filmovú výpravu a osloví národy naprieč celým starým kontinentom. Ústrednou témou kampane je spájanie dominánt jednotlivých krajín Európy do tesnej blízkosti,… Prečítať celé
Vydané 24. júna 2015
Zverejnil Erik Stríž
Zdroj témy:
Titulná fotografia:
Obsahuje tieto témy: Kreatíva, Reklama, Telco, Telekom
Erik Stríž
Erik Stríž je recenzentom produktov všetkého druhu. Testuje autá pre auto motor a šport a elektroniku pre 3Digital.sk.
Podporíte distribúciu tohto obsahu?
Deutche Telekom sa chce stať v Európe lídrom v poskytovaní telekomunikačných služieb a tomuto zámeru prispôsobuje aj svoje reklamné kampane. Tá najnovšia je mimoriadne pôsobivá nielen kreatívou, ale aj samotným vizuálom. Má takmer filmovú výpravu a osloví národy naprieč celým starým kontinentom.
Ústrednou témou kampane je spájanie dominánt jednotlivých krajín Európy do tesnej blízkosti, čím Telekom naznačuje lámanie komunikačnej bariéry. V slovenskej verzii kampane je dominantný predovšetkým bratislavský hrad a Most SNP, v ostatných krajinách ich nahradia lokálne významné stavby. V Taliansku napríklad Koloseum v Ríme.
„Kampaň začala v máji v Macedónsku, Nemecku a Čiernej Hore. V lete nasledujú Slovensko, Poľsko, Česká republika, Chorvátsko, Maďarsko, Rakúsko, Rumunsko, Albánsko a Holandsko.“ píše portál omediach.com.
Spot ku kampani Spájame ľudí v Európe si môžete pozrieť nižšie:
Vydané 24. júna 2015
Zverejnil Erik Stríž
Zdroj témy:
Titulná fotografia:
Obsahuje tieto témy: Kreatíva, Reklama, Telco, Telekom