Čierne telefóny sa predávajú viac ako biele, tvrdí Alza a Honor
Nová značka mobilných telefónov Honor vo svojej ankete v krajinách strednej Európy zisťovala, ktorú farbu mobilného telefónu užívatelia preferujú. Z ankety aj z predajných výsledkov vlajkovej lodi Honor 6 v e-shope Alza vyplynulo, že sa tesná väčšina prikláňa ku konzervatívnej čiernej podobe. Opýtaní sa tiež podelili o názor, prečo je pre nich biely alebo naopak čierny… Prečítať celé
Vydané 9. decembra 2014
Zverejnil Erik Stríž
Zdroj témy:
Titulná fotografia:
Obsahuje tieto témy: Alza, Honor, Smartfón, Štatistiky, Štúdie, Tlačová správa
Erik Stríž
Erik Stríž je recenzentom produktov všetkého druhu. Testuje autá pre auto motor a šport a elektroniku pre 3Digital.sk.
Podporíte distribúciu tohto obsahu?
Nová značka mobilných telefónov Honor vo svojej ankete v krajinách strednej Európy zisťovala, ktorú farbu mobilného telefónu užívatelia preferujú. Z ankety aj z predajných výsledkov vlajkovej lodi Honor 6 v e-shope Alza vyplynulo, že sa tesná väčšina prikláňa ku konzervatívnej čiernej podobe. Opýtaní sa tiež podelili o názor, prečo je pre nich biely alebo naopak čierny variant atraktívnejší.
Honor sa na dôvody, prečo preferujú tú, ktorú farbu mobilného telefónu, pýtal naprieč krajinami vyšehradskej štvorky na sociálnej sieti Facebook. Tu má značka k dnešnému dňu celkovo vyše 28-tisíc fanúšikov.
Čierna klasika
Početnejšia 58-percentná skupina opýtaných sa priklonila k čiernej farbe mobilného telefónu. Čierna je podľa ich názoru pre spotrebnú elektroniku tradičnejšia a univerzálnejšia. Priaznivci čiernej farby smartfónov argumentovali aj praktickosťou – tmavá farba podľa nich dokáže lepšie zamaskovať prípadné nečistoty. Niektorí užívatelia spomenuli, že čierne mobilné telefóny pôsobia luxusnejším dojmom.
Biela elegancia
Zástancov bielych smartfónov bolo medzi zodpovedajúcimi 42 percent. Argumentovali najmä subjektívne elegantnejším vzhľadom. Ľudia uprednostňujúci bielu farbu oceňujú tiež originalitu oproti „záplave“ čiernych telefónov na trhu. Lepšie podľa nich tiež vyniknú ozdobné a ovládacie prvky prístrojov a kontrast čierneho vypnutého displeja oproti svetlému telu prístroja. Opýtaní si u bielych prístrojov cenia aj nižšej viditeľnosti škrabancov a odtlačkov prstov.
Predajná čísla – čierny vs. biely variant
Honor na predáva oba farebné varianty svojej vlajkovej lodi, osemjadrového smartphonu Honor 6. Mesiac po začatí predaja exkluzívne v e-shope Alza si jeho čierny variant zakúpilo 62 % zákazníkov, biely Honor 6 vlastní 38 % kupujúcich.
Vydané 9. decembra 2014
Zverejnil Erik Stríž
Zdroj témy:
Titulná fotografia:
Obsahuje tieto témy: Alza, Honor, Smartfón, Štatistiky, Štúdie, Tlačová správa