McDonalds a jeho VR headset Happy Googles
Švédsky McDonald’s začal ako hračku pre menu Happy Meal ponúkať jednoduchý kartónový headset virtuálnej reality s názvom Happy Googles. Spolu s ním uvedie aj vlastnú 3D hru Slope Stars. Priemysel s virtuálnou realitou je mimoriadne atraktívny aj pre spoločnosti, ktoré s komerčnými technológiami a elektronikou až tak veľa spoločného nemajú. Napríklad reťazec reštaurácií rýchleho občerstvenia McDonald’s… Prečítať celé
Vydané 1. marca 2016
Zverejnil Erik Stríž
Zdroj témy:
Titulná fotografia:
Obsahuje tieto témy: Biznis, Inovácie, McDonalds, Odporúčané, Virtuálna realita, VR
Erik Stríž
Erik Stríž je recenzentom produktov všetkého druhu. Testuje autá pre auto motor a šport a elektroniku pre 3Digital.sk.
Podporíte distribúciu tohto obsahu?
Švédsky McDonald’s začal ako hračku pre menu Happy Meal ponúkať jednoduchý kartónový headset virtuálnej reality s názvom Happy Googles. Spolu s ním uvedie aj vlastnú 3D hru Slope Stars.
Priemysel s virtuálnou realitou je mimoriadne atraktívny aj pre spoločnosti, ktoré s komerčnými technológiami a elektronikou až tak veľa spoločného nemajú. Napríklad reťazec reštaurácií rýchleho občerstvenia McDonald’s vo Švédsku spúšťa kampaň, ktorou propaguje najnovšiu ponuku pre menu Happy Meal určené deťom. V krabici od menu nájdu nielen fyzickú hračku, ale podľa výberu aj jednoduchý VR headset s možnosťou stiahnutia vlastnej 3D hry do smartfónu.
McDonald’s hovorí o snahe priblížiť rodinám najnovšie technológie a prostredníctvom nich ich ešte viac spojiť. Nepochybujeme o tom, že na Slovensku by takáto ponuka bola ideálnym terčom pre rôznych naturalistov a pochybovačov, avšak prístup McDonald’s považujeme za správny. Deti sa takto môžu na návštevu reštaurácie s rodičmi tešiť a navyše si z nej odnesú niečo, čo v nich bude podporovať kreativitu a záujem o moderné technológie.
VR headset od McDonald’s s názvom Happy Googles je veľmi jednoduchý a spolu s menu by sa mal predávať za menej ako 4 eurá. Jeff Jackett, marketing director spoločnosti McDonald’s, pre magazín Adweek potvrdil, že Švédsko je prvou testovacou krajinou pre novinku, ktorú by neskôr radi zaviedli do celého sveta.
Vydané 1. marca 2016
Zverejnil Erik Stríž
Zdroj témy:
Titulná fotografia:
Obsahuje tieto témy: Biznis, Inovácie, McDonalds, Odporúčané, Virtuálna realita, VR