Huawei je podľa Brand Finance Global 500 40. najhodnotnejšou značkou na svete s ratingom AAA-
Spoločnosť Huawei sa umiestnila na 40. mieste v rebríčku The Brand Finance Global 500 2017, ktorý porovnáva svetové značky na základe ich hodnoty. V porovnaní s rokom 2016 si spoločnosť Huawei polepšila o sedem miest (v roku 2016 sa umiestnila na 47. mieste). Brand Finance, popredná svetová spoločnosť zameriavajúca sa na oceňovanie biznisu (a… Prečítať celé
Informácie o tomto príspevku
Vydané 16. februára 2017
Zverejnil Tlačový servis
Zdroj témy:
Titulná fotografia:
Obsahuje tieto témy: Biznis, Huawei, Tlačová správa
Vydané 16. februára 2017
Zverejnil Tlačový servis
Zdroj témy:
Titulná fotografia:
Obsahuje tieto témy: Biznis, Huawei, Tlačová správa
Podporíte distribúciu tohto obsahu?
Spoločnosť Huawei sa umiestnila na 40. mieste v rebríčku The Brand Finance Global 500 2017, ktorý porovnáva svetové značky na základe ich hodnoty.
V porovnaní s rokom 2016 si spoločnosť Huawei polepšila o sedem miest (v roku 2016 sa umiestnila na 47. mieste).
Brand Finance, popredná svetová spoločnosť zameriavajúca sa na oceňovanie biznisu (a biznis stratégií), na základe svojej výpočtovej metodiky odhaduje hodnotu Huawei na 25,23 miliárd USD (28% nárast oproti roku 2016).
Podľa Brand Finance taktiež vzrástol rating Huawei, a to z AA v roku 2016 na AAA- (pričom najvyššie možné hodnotenie je AAA+).
Informácie o tomto príspevku
Vydané 16. februára 2017
Zverejnil Tlačový servis
Zdroj témy:
Titulná fotografia:
Obsahuje tieto témy: Biznis, Huawei, Tlačová správa
Vydané 16. februára 2017
Zverejnil Tlačový servis
Zdroj témy:
Titulná fotografia:
Obsahuje tieto témy: Biznis, Huawei, Tlačová správa
Daimler a Uber chcú spoluprácu pri autonómnom jazdení