Huawei a Nay dnes podpísali strategické partnerstvo, chcú spraviť z Huawei lídra trhu
Spoločnosti Huawei Technologies a Nay dnes v bratislavskom Grand Hoteli v River Park ohlásili zahájenie strategického partnerstva. Verejný podpis zmluvy pre obe strany znamená predovšetkým záväzok pre užšiu vzájomnú podporu. Dnes sa v bratislavskom hoteli Grand Hotel v komplexe River Park stretli vedúci manažéri spoločností Nay a Huawei, aby verejne podpísali strategické partnerstvo. Majú… Prečítať celé
Vydané 7. októbra 2016
Zverejnil Erik Stríž
Zdroj témy:
Titulná fotografia:
Obsahuje tieto témy: Huawei, Nay, Odporúčame, Správy, Tlačová konferencia
Erik Stríž
Erik Stríž je recenzentom produktov všetkého druhu. Testuje autá pre auto motor a šport a elektroniku pre 3Digital.sk.
Podporíte distribúciu tohto obsahu?
Spoločnosti Huawei Technologies a Nay dnes v bratislavskom Grand Hoteli v River Park ohlásili zahájenie strategického partnerstva. Verejný podpis zmluvy pre obe strany znamená predovšetkým záväzok pre užšiu vzájomnú podporu.
Dnes sa v bratislavskom hoteli Grand Hotel v komplexe River Park stretli vedúci manažéri spoločností Nay a Huawei, aby verejne podpísali strategické partnerstvo. Majú od neho veľké očakávania, chcú, aby sa zo značky Huawei stal líder v oblasti mobilných zariadení.
Radiskaw Kedzia, managing director Huawei, uvádza, že v spolupráci s Nay uvedie na trh napríklad notebook Matebook a vyjadruje potešenie z novej spolupráce.
Emil Huraj, obchodný a marketingový riaditeľ Nay, pripomína významné postavenie Huawei na trhu s mobilnými telefónmi. Verí, že sa aj vďaka tejto spolupráci z Huawei stane top značka na Slovensku.
Huraj ďalej tvrdí, že zákazníci začínajú kupovať zariadenia od predajcov a nie od operátorov. Je to spôsobené širšou ponukou, lepšími možnosťami rozšírenia záruky a financovania. V ponuke Nay sa bude objavovať celé portfólio značky Huawei, ako aj dodnes – teda najmä smartfóny a nositeľné zariadenia.
Za posledný trend zlepšenia povedomia o značke Huawei považuje okrem technologickej vyspelosti čínskej značky aj vyspelý dizajn jej zariadení a dobre nastavenú marketingovú komunikáciu. Tá aj čínske produkty predstavuje ako prémiové a s vysokou kvalitou.
Huawei bude mať exkluzívne predstavenia v stánkoch v 23 predajniach Nay. Dnes sa predaje produktov značky Huawei v predajniach Nay “blížia k špičke”, vraj bude čoskoro líder. Huraj si myslí, že v blízkej dobe prekoná predaje zariadení od operátorov. Presné čísla o predajoch Nay však neuvádza, považuje ich za interné čísla. Napríklad Lenovo, konkurenčný čínsky brand, čísla pre Slovensko zverejňuje pravidelne a presne.
Vydané 7. októbra 2016
Zverejnil Erik Stríž
Zdroj témy:
Titulná fotografia:
Obsahuje tieto témy: Huawei, Nay, Odporúčame, Správy, Tlačová konferencia