Čo bolo na monitoroch vo filme SPECTRE?

Film SPECTRE, 24. film o Jamesovi Bondovi, bol v prvom rade veľkolepým finálne kariéry britského tajného agenta, v ktorom sa odkryli rôzne spojenia v pozadí jeho starších prípadov. Rovnako ako aj v ostatných bondovkách, aj v tejto sa na displejoch a monitoroch objavovali vizuálne prepracované prostredia softvérov, s ktorými by nevedel pracovať ani ten najlepší… Prečítať celé
Informácie o tomto príspevku

Vydané 17. decembra 2015
Zverejnil
Zdroj témy:
Titulná fotografia:

Obsahuje tieto témy: , , , , , , , , ,

Erik Stríž je recenzentom produktov všetkého druhu. Testuje autá pre auto motor a šport a elektroniku pre 3Digital.sk.

Podporíte distribúciu tohto obsahu?

Film SPECTRE, 24. film o Jamesovi Bondovi, bol v prvom rade veľkolepým finálne kariéry britského tajného agenta, v ktorom sa odkryli rôzne spojenia v pozadí jeho starších prípadov. Rovnako ako aj v ostatných bondovkách, aj v tejto sa na displejoch a monitoroch objavovali vizuálne prepracované prostredia softvérov, s ktorými by nevedel pracovať ani ten najlepší odborník.

 

Ono to vyzerá oveľa lepšie, keď sa na displeji stále niečo hýbe, tam sa otáča 3D objekt a keď (celkom nepochopiteľne) počítače neustále vydávajú čudné zvuky. Na tom, aby tento komplikovaný dynamický celok vznikol, pracujú celé tímy grafikov, dizajnérov a tvorcov animácií. Na filme SPECTRE sa takto stretli mgfxstudio, BT CORCORAN, Fraser Macedo a Guy Hancock, všetci z Veľkej Británie.

Svoje práce odprezentovali aj na verejnosti, pričom tak lepšie ukázali, čo všetko sa objavovalo na displejoch vo filme SPECTRE.

 

SPECTRE Credits:
Director: Sam Mendes
Executive Producer: Callum McDougall
DoP: Hoyte Van Hoytema
VFX Producer: Leslie Lerman
VFX Supervisor: Steve Begg
Production Designer: Dennis GassnerOn Screen Graphics provided by RUSHES:
Creative Supervisor: John Hill (Vincent)
Motion Graphics Lead: Barry Corcoran
Motion Graphics Artists: Guy Hancock, Fraser Macedo, Matt Tsang, Ernesto Porto, Yugen Blake, Justin Blampeid
Concept Design: Simon Cassels, Ash Thorpe
Compositing Lead: Noel Harmes
Compositing Artist: Sarah Breakwell
CG Supervisor: Andy McNamara
CG Artists: Craig Travis, Andrea Scibetta, Mark Woodcock, Nimesh Patel
VFX Lead: Leo Weston
VFX Artists: Richard Russell, Lorenzo Newell

Head of Operations: Joce Capper
Head of Production: Jules Pye
Executive Producer: Kristy May Currie
Line Producer: Caroline Laing
Production Coordinator: Jon Purton, Domhnall Malone

 

Informácie o tomto príspevku

Vydané 17. decembra 2015
Zverejnil
Zdroj témy:
Titulná fotografia:

Obsahuje tieto témy: , , , , , , , , ,

Pomôžte nám zdieľať tento obsah

Pokračujte na ďalší príspevok »



Závislosť na internete dokáže zničiť človeku život mnohorakými spôsobmi

  • Používanie technológií na rozhovor s kamarátmi, počúvanie hudby, objavovanie nových záujmov a dokonca ani hranie hier s mierou závislosť na internete nespôsobí.
  • Ak má dieťa dostatok času na všetky ostatné bežné činnosti. Napriek tomu je závislosť na internete veľkou hrozbou aj pre deti a mladých, ktorí trávia online oveľa viac času ako dospelí.
  • Aj o tom sa dozvedeli študenti Detskej univerzity na workshopoch v spoločnosti Lenovo.
  • Za tento fakt vďačíme sociálnym sieťam a produktom, ktoré nabádajú spotrebiteľov nosiť si internet so sebou vo forme smartfónov, notebookov a tabletov.

    Budúcnosť softvérového dizajnu

  • V dnešnej dobe sa stal svet neporovnateľne menším a bežný zákazník neporovnateľne počítačovo zručnejším, než pred desiatimi rokmi.
  • Myslíte si, že za týmito vynálezmi stoja nadnárodné korporácie a ich riešenia stoja hromady peňazí? Možno budete veľmi prekvapení, že pravdou je presný opak.

    Moderné technológie a filantropia idú ruka v ruke

  • Funkčné protézy končatín pre deti z celého sveta z 3D tlačiarne, stavba domov z veľkých legových kociek a exoskeletony, ktoré ponúkajú možnosť chôdze aj pre ochrnutých.