Nové globálne trendy v oblasti spotrebiteľskej a firemnej mobility

Spoločnosť Citrix zverejnila správu Citrix Mobile Analytics pre prvú polovicu roka 2015. Po prvýkrát zohľadňuje spotrebiteľské, aj korporátne trendy v oblasti mobility. Prináša dáta z rôznych odvetví podnikov aj prevádzkovateľov mobilných sietí, ako aj cenný pohľad na najnovšie trendy, ktoré ovplyvňujú bežných spotrebiteľov, firmy aj poskytovateľov mobilných služieb. Kľúčové zistenia štúdie zahrňajú: iPhone 6 Plus generuje dvojnásobnú dátovú… Prečítať celé
Informácie o tomto príspevku

Vydané 12. februára 2015
Zverejnil
Zdroj témy:
Titulná fotografia:

Obsahuje tieto témy: , , ,

Podporíte distribúciu tohto obsahu?

Spoločnosť Citrix zverejnila správu Citrix Mobile Analytics pre prvú polovicu roka 2015. Po prvýkrát zohľadňuje spotrebiteľské, aj korporátne trendy v oblasti mobility. Prináša dáta z rôznych odvetví podnikov aj prevádzkovateľov mobilných sietí, ako aj cenný pohľad na najnovšie trendy, ktoré ovplyvňujú bežných spotrebiteľov, firmy aj poskytovateľov mobilných služieb. Kľúčové zistenia štúdie zahrňajú:

iPhone 6 Plus generuje dvojnásobnú dátovú spotrebu oproti iPhone 6

Používatelia iPhone 6 Plus spotrebujú dvakrát viac dát než vlastníci iPhonu 6. Rozdiel pramení vo väčšom displeji na ktorom je video sledované častejšie. Koncoví používatelia aj IT oddelenie podnikov by sa mali zamerať na to, ako mobilné zariadenia veľkosti phabletu ovplyvňujú náklady na stiahnuté dáta a firemný rozpočet.

Používanie mobilov je stále viac ovplyvnené videom

Objem sťahovaných dát rastie a stále väčší podiel z nich tvorí video. Pre ilustráciu, všetkých päť najobľúbenejších mobilných hier podľa posledných rebríčkov obsahuje video. V prvom kvartáli 2014 z piatich najobľúbenejších mobilných hier obsahovali video len dve. Okrem toho sa viac než zdvojnásobil športový obsah pozretý na mobilných zariadeniach, z 21 percent v 3. štvrťroku 2014 na 50 percent v 1. štvrťroku 2015. Pretože sa video v mobile stalo všadeprítomným, jeho optimalizácia hrá kľúčovú rolu pre spotrebiteľské, aj pre firemné využitie.

Počet firemných zariadení sa takmer zdvojnásobil

Počet firemne spravovaných zariadení sa medziročne zvýšil o 72 percent a regionálne aj vertikálne trendy hovoria jasnou rečou – iOS je dominantnou firemnou mobilnou platformou, využíva ho 64 percent spoločností po celom svete. Android získava na popularite v Ázii a Windows je v regióne EMEA (16 percent) viac než dvakrát populárnejší než v Severnej Amerike (7 percent).

Hlbšia analýza taktiež ukazuje, že sa rozloženie platforiem líši podľa odvetví. Vo finančnom sektore tvoria zariadenia s iOS 71 percent, zatiaľčo v oblasti zdravotníctva predstavujú zariadenia s operačným systémom Android až 39 percent. Najnovšie poznatky taktiež odhaľujú trend blokovania alebo naopak povoľovania určitých funkcií zamestnancom, čím sa zvyšuje produktivita naprieč celou organizáciou. Je to znak narastajúcej sofistikovanosti v tom, ako spoločnosti spravujú a posilňujú oblasť mobility.

Metodológia

Dáta z tejto správy boli anonymne zozbierané od mobilných používateľov aj od zákazníkov spoločnosti Citrix z celého sveta. Prieskum zahŕňa dáta z reportovacieho riešenia Citrix ByteMobile a z riešenia XenMobile pre správu mobilných zariadení.

Informácie o tomto príspevku

Vydané 12. februára 2015
Zverejnil
Zdroj témy:
Titulná fotografia:

Obsahuje tieto témy: , , ,

Pomôžte nám zdieľať tento obsah

Pokračujte na ďalší príspevok »



Závislosť na internete dokáže zničiť človeku život mnohorakými spôsobmi

  • Používanie technológií na rozhovor s kamarátmi, počúvanie hudby, objavovanie nových záujmov a dokonca ani hranie hier s mierou závislosť na internete nespôsobí.
  • Ak má dieťa dostatok času na všetky ostatné bežné činnosti. Napriek tomu je závislosť na internete veľkou hrozbou aj pre deti a mladých, ktorí trávia online oveľa viac času ako dospelí.
  • Aj o tom sa dozvedeli študenti Detskej univerzity na workshopoch v spoločnosti Lenovo.
  • Za tento fakt vďačíme sociálnym sieťam a produktom, ktoré nabádajú spotrebiteľov nosiť si internet so sebou vo forme smartfónov, notebookov a tabletov.

    Budúcnosť softvérového dizajnu

  • V dnešnej dobe sa stal svet neporovnateľne menším a bežný zákazník neporovnateľne počítačovo zručnejším, než pred desiatimi rokmi.
  • Myslíte si, že za týmito vynálezmi stoja nadnárodné korporácie a ich riešenia stoja hromady peňazí? Možno budete veľmi prekvapení, že pravdou je presný opak.

    Moderné technológie a filantropia idú ruka v ruke

  • Funkčné protézy končatín pre deti z celého sveta z 3D tlačiarne, stavba domov z veľkých legových kociek a exoskeletony, ktoré ponúkajú možnosť chôdze aj pre ochrnutých.