Značka elektroniky Samsung sa k problémom so zapaľujúcimi sa a vybuchujúcimi smartfónmi Galaxy Note7 postavila čelom. V priebehu niekoľkých týždňov od uvedenia produktu na trh podnikala aktívne kroky, ako ho stiahnuť späť a neuškodiť tým svojim zákazníkom. Podarilo sa získať späť viac ako 97 percent všetkých predaných kusov, čo je vzhľadom k súčasnému voľnému trhu skoro nemožné. Dnes Samsung zverejnil oficiálne vyhlásenie, v ktorom uvádza výsledky svojho vlastného vyšetrovania, čo sa to vlastne s telefónmi stalo.
Vyhlásenie
DJ Koh, prezident divízie Mobile Communications spoločnosti Samsung Electronics zvolal tlačovú konferenciu, na ktorej zverejnil výsledky vyšetrovania incidentov s Galaxy Note7. Spoločnosť Samsung sa spojila s odbornými organizáciami UL, Exponent a TUV Rheinland, a spoločne na tlačovej konferencii prezentovali výsledky svojho vyšetrovania.
Skúmaniu bol podrobený každý aspekt zariadenia Galaxy Note7 vrátane hardvéru, softvéru a súvisiacich procesov, ako je montáž či testovanie kvality a logistiky. V rámci testovania, do ktorého sa zapojilo približne 700 vedcov a inžinierov spoločnosti Samsung, sa analyzovalo viac ako 200 000 kompletne zmontovaných zariadení a viac ako 30 000 batérií.
Vyšetrovanie ukázalo, že príčinou incidentov pri zariadení Galaxy Note7 bola batéria. Samsung prijíma zodpovednosť za zlyhanie a podnikne všetky potrebné kroky, aby sa situácia neopakovala. Spoločnosť prijala nápravné bezpečnostné opatrenia vrátane osembodovej kontroly batérií.
Poučenie z niekoľkých posledných mesiacov sa teraz hlboko odráža v procesoch i kultúre spoločnosti Samsung, ktorá je viac ako inokedy odhodlaná získať späť dôveru zákazníkov prostredníctvom nových inovácií.