Grafik Michal Slovák nás ešte v júli informoval o svojej vtedy aktuálnej grafickej práci, obalovom dizajne pre značku prémiovej čokolády Lyra. Nižšie si môžete prezrieť výsledky jeho práce a krátky text, ktorým ju predstavuje.
LYRA je už od roku 2012 značka najkvalitnejšej čokolády vyrobenej na Slovensku. Táto ručne vyrábaná čokoláda z prémiových odrôd kakaa, criollo a trinitario, dopestovaných na plantážach v Strednej a Južnej Amerike, je držiteľom svetového ocenenie Great Taste 2014.
Tento rok sa značka rozhodla uviesť na trh nový rad prémiových produktov vyrobených podľa vlastnej receptúry. Spolu s novou receptúrou mala spoločnosť záujem o rebranding vrátane inovácie loga a obalov. Požiadavka bola, aby boli obaly jednoduché, hravé, výnimočné ako samotné produkty a najmä preto aj rozlíšiteľné v segmente čokolád.
Prečítajte si viac o práci grafika Michala Slováka na 3Digital.sk
Výsledkom sú tri druhy dražovaných LYRA Absolut a dve tabuľkové Bean-to-bar čokolády bez obsahu sójového lecitínu – 78% DARK BIO a 46% MILK BIO. Pre tieto obaly je typický kakaový bôb v strede, ktorý zdôrazňuje čistotu ingrediencii, ktoré boli použité v čokoláde. Jednotlivé druhy čokolády sú odlíšené farbou.
Nový, čistý, zároveň však farebne výrazný vizuálny štýl, ktorý vychádza s príchutí čokolád, dopĺňa redizajn loga, ktorého symbol predstavuje podstatu značky – tabuľkovú čokoládu. Prišlo tak k zjednodušeniu oproti predošlému symbolu, vyladeniu tvarov a aj použitej typografie.
Nový dizajn nadväzuje na esencie chutí a rovnako, ako spolu výnimočne ladia chute v čokoláde LYRA, tak spolu ladia aj ich úplne nové dizajny obalov.
Michal Slovák