Švédsky McDonald’s začal ako hračku pre menu Happy Meal ponúkať jednoduchý kartónový headset virtuálnej reality s názvom Happy Googles. Spolu s ním uvedie aj vlastnú 3D hru Slope Stars.
Priemysel s virtuálnou realitou je mimoriadne atraktívny aj pre spoločnosti, ktoré s komerčnými technológiami a elektronikou až tak veľa spoločného nemajú. Napríklad reťazec reštaurácií rýchleho občerstvenia McDonald’s vo Švédsku spúšťa kampaň, ktorou propaguje najnovšiu ponuku pre menu Happy Meal určené deťom. V krabici od menu nájdu nielen fyzickú hračku, ale podľa výberu aj jednoduchý VR headset s možnosťou stiahnutia vlastnej 3D hry do smartfónu.
McDonald’s hovorí o snahe priblížiť rodinám najnovšie technológie a prostredníctvom nich ich ešte viac spojiť. Nepochybujeme o tom, že na Slovensku by takáto ponuka bola ideálnym terčom pre rôznych naturalistov a pochybovačov, avšak prístup McDonald’s považujeme za správny. Deti sa takto môžu na návštevu reštaurácie s rodičmi tešiť a navyše si z nej odnesú niečo, čo v nich bude podporovať kreativitu a záujem o moderné technológie.
VR headset od McDonald’s s názvom Happy Googles je veľmi jednoduchý a spolu s menu by sa mal predávať za menej ako 4 eurá. Jeff Jackett, marketing director spoločnosti McDonald’s, pre magazín Adweek potvrdil, že Švédsko je prvou testovacou krajinou pre novinku, ktorú by neskôr radi zaviedli do celého sveta.