Huawei a Nay dnes podpísali strategické partnerstvo, chcú spraviť z Huawei lídra trhu

Spoločnosti Huawei Technologies a Nay dnes v bratislavskom Grand Hoteli v River Park ohlásili zahájenie strategického partnerstva. Verejný podpis zmluvy pre obe strany znamená predovšetkým záväzok pre užšiu vzájomnú podporu.

 

Dnes sa v bratislavskom hoteli Grand Hotel v komplexe River Park stretli vedúci manažéri spoločností Nay a Huawei, aby verejne podpísali strategické partnerstvo. Majú od neho veľké očakávania, chcú, aby sa zo značky Huawei stal líder v oblasti mobilných zariadení.

 

Radiskaw Kedzia, managing director Huawei, uvádza, že v spolupráci s Nay uvedie na trh napríklad notebook Matebook a vyjadruje potešenie z novej spolupráce.

 

Zľava František Vámoši (Nay), Emil Huraj (Nay), Yi Shi (Huawei) a Radoslaw Kedzia (Huawei)

Zľava František Vámoši (Nay), Emil Huraj (Nay), Yi Shi (Huawei) a Radoslaw Kedzia (Huawei)

Emil Huraj, obchodný a marketingový riaditeľ Nay, pripomína významné postavenie Huawei na trhu s mobilnými telefónmi. Verí, že sa aj vďaka tejto spolupráci z Huawei stane top značka na Slovensku.

Huraj ďalej tvrdí, že zákazníci začínajú kupovať zariadenia od predajcov a nie od operátorov. Je to spôsobené širšou ponukou, lepšími možnosťami rozšírenia záruky a financovania. V ponuke Nay sa bude objavovať celé portfólio značky Huawei, ako aj dodnes – teda najmä smartfóny a nositeľné zariadenia.

Za posledný trend zlepšenia povedomia o značke Huawei považuje okrem technologickej vyspelosti čínskej značky aj vyspelý dizajn jej zariadení a dobre nastavenú marketingovú komunikáciu. Tá aj čínske produkty predstavuje ako prémiové a s vysokou kvalitou.

 

Zľava František Vámoši (Nay), Emil Huraj (Nay), Yi Shi (Huawei) a Radoslaw Kedzia (Huawei)

Huawei bude mať exkluzívne predstavenia v stánkoch v 23 predajniach Nay. Dnes sa predaje produktov značky Huawei v predajniach Nay “blížia k špičke”, vraj bude čoskoro líder. Huraj si myslí, že v blízkej dobe prekoná predaje zariadení od operátorov. Presné čísla o predajoch Nay však neuvádza, považuje ich za interné čísla. Napríklad Lenovo, konkurenčný čínsky brand, čísla pre Slovensko zverejňuje pravidelne a presne.

 

Zmluvu o strategickom partnerstve podpísali Emil Huraj (Nay) a Yi Shi (General Manager Huawei SK). (foto: 3Digital.sk)

 

Najpredávanejšie produkty Huawei v predajnej sieti Nay (foto: nay.sk)

 

 

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *